Home CARMELITA Fashion Sering Menerima Kritikan: CARMELITA Punya Sebab Tersendiri Koleksi Mencecah Ribuan Ringgit Malaysia
Home CARMELITA Fashion Sering Menerima Kritikan: CARMELITA Punya Sebab Tersendiri Koleksi Mencecah Ribuan Ringgit Malaysia

Sering Menerima Kritikan: CARMELITA Punya Sebab Tersendiri Koleksi Mencecah Ribuan Ringgit Malaysia



Fesyen tempatan kini semakin berkembang pantas, dan semakin mendapat tempat di hati pemakai lebih-lebih lagi di kalangan wanita berkerjaya.

Namun dengan beberapa pilihan jenama yang ada, timbul pula isu mengenai beberapa jenama yang dikatakan menawarkan harga yang terlalu tinggi. Antara jenama yang dikaitkan isu ini merupakan CARMELITA iaitu sebuah jenama skarf dan busana wanita tempatan.

Carmelita Mohd Zainol
“Saya faham akan kerisauan dan kritikan yang diluahkan, tetapi sejak bermula pada tahun 2016, fokus kami bukanlah mengeluarkan koleksi skarf atau busana yang cantik dan elegan sahaja, tetapi juga imej dan aura yang akan lebih memberikan impak dan keyakinan kepada diri wanita yang memakai CARMELITA”, ujar Carmelita Mohd Zainol, pengasas jenama CARMELITA, bagi mengulas kritikan segelintir netizen yang mempertikaikan harga yang dianggap terlalu mahal.

Beliau menjelaskan lagi bahawa ini bukanlah kali pertama jenamanya disifatkan ‘kayangan’ dan tidak mampu dimiliki oleh semua orang.

Pernah tular dengan rekaan Mahalia Kurung yang merupakan salah satu daripada koleksi lebaran mereka, terdapat juga segelintir netizen yang berpendapat bahawa pilihan adalah di tangan masing-masing. Dan tidak salah untuk mencuba sekiranya wanita ingin ‘melabur’ untuk keyakinan diri sendiri.

You May Also Like