Home Samsung Samsung Galaxy Technology Lengkapi Hidup Anda Dengan Siri S Terbaru dari Samsung
Home Samsung Samsung Galaxy Technology Lengkapi Hidup Anda Dengan Siri S Terbaru dari Samsung

Lengkapi Hidup Anda Dengan Siri S Terbaru dari Samsung

Siri S terbaru dari Samsung memberi anda kemudahan untuk berkongsi dan berhubung dengan kamera dan video yang lebih canggih, reka bentuk baharu yang berani dan keupayaan ketersambungan yang diperkemaskini
 

Samsung Electronics Co., Ltd. baru-baru ini memperkenalkan Galaxy S21 dan Galaxy S21 +, peranti unggulan atau flagship terbaru yang memberi kuasa kepada anda untuk mengekspresikan diri anda. Dihasilkan sesuai dengan gaya hidup terkini, Galaxy S21 sarat dengan inovasi maju sehingga anda dapat memanfaatkan setiap saat ketika menggunakannya. Flagship baharu ini menampilkan reka bentuk ikonik yang baharu, kamera kelas professional yang epik untuk pengguna dari mana-mana tahap kemahiran dan pemprosesan paling maju yang pernah ada dalam peranti Galaxy. Dan setiap peranti menawarkan kesambungan, kebolehan dan prestasi yang hanya dapat diberikan oleh Samsung.

"Kami hidup di dunia yang mudah alih, dan dengan begitu banyak dari kita bekerja dari jarak jauh dan menghabiskan lebih banyak masa di rumah, kami ingin memberikan pengalaman telefon pintar yang memenuhi tuntutan multimedia yang pelbagai dari rutin kita yang terus berubah," kata TM Roh, Presiden dan Ketua Perniagaan & Komunikasi Mudah Alih Samsung Electronics. "Kami juga menyedari tentang pentingnya pilihan, terutama pada waktu sekarang, dan itulah sebabnya siri Galaxy S21 memberi anda kebebasan untuk memilih peranti yang terbaik untuk gaya dan keperluan tersendiri anda." 



Selama lebih dari satu dekad, siri Galaxy S telah memberikan pengalaman mudah alih yang unggul untuk pengguna yang bergantung pada telefon pintar mereka untuk ekspresi, ketersambungan dan hiburan. Melalui legasi ini juga, siri Galaxy S21 telah dicipta untuk menawarkan pengalaman flagship yang lebih mewah dan premium seterusnya menjadikan setiap hari anda lebih epik. Galaxy S21 akan tersedia dalam pelbagai varian, jadi anda boleh mendapatkan peranti yang tepat untuk gaya dan keperluan peribadi anda. Bagi pengguna yang menuntut pengalaman mudah alih yang unggul, dengan inovasi kamera kelas professional dan prestasi teratas, pada pelbagai titik harga, Galaxy S21 dan Galaxy S21 + adalah pilihan yang amat tepat.

Gaya Baru yang Berani
Dengan gaya baru yang lebih berani, Galaxy S21 dibina untuk mengekspresikan diri anda. Galaxy S21 direka untuk mereka yang mahukan reka bentuk dan paparan 6.2 inci yang ringkas [1]. Galaxy S21 + menampilkan paparan yang lebih luas iaitu 6.7 inci dan dengan kapasiti bateri yang lebih besar, sesuai untuk gamers dan sebagainya.

Siri Galaxy S21 memperkenalkan perumahan Contour Cut Camera yang baru dan ikonik yang bersambung dengan sebati ke bingkai logam peranti untuk estetika yang lebih ramping, namun mencolok mata. S21 dan S21 + akan tersedia dalam pelbagai warna yang menarik, termasuk warna khas baru: Phantom Violet. Dan setiap peranti dilapisi dengan kemasan jerebu mewah di bahagian belakang untuk penampilan dan nuansa yang lebih canggih. 
 


Galaxy S21 memperlihatkan paparan Dynamic AMOLED 2X Infinity-O Dynamic dari tepi ke tepi dengan kadar penyegaran 120Hz adaptif untuk pelayaran dan tontonan yang lebih lancar [2]. Ia secara automatik menyesuaikan kadar bingkai berdasarkan kandungan sama ada anda sedang melayari media sosial anda atau menonton video. Paparannya juga mudah dilihat pada mata. Untuk membantu mengurangkan keletihan mata, Eye Comfort Shield [3] yang baru menyesuaikan cahaya biru secara automatik berdasarkan waktu, kandungan yang anda lihat, dan waktu tidur anda.

Jadikan Momen Setiap Hari Lebih Epik
Galaxy S21 meneruskan warisan kamera legenda Samsung dengan penambahbaikan gred professional dan inovasi video yang membolehkan pengguna dari setiap tahap kemahiran menghasilkan tangkapan terbaik. Sama ada anda merakam pertemuan pertama haiwan peliharaan anda dengan cermin atau mendokumentasikan pemandangan yang menakjubkan dalam perjalanan anda selama seminggu, Galaxy S21 dan Galaxy S21 + dapat membantu anda. Arahkan sahaja peranti anda, shoot dan biarkan Galaxy S21 melakukan yang lain untuk membolehkan anda dapat menangkap momen-momen yang penting sebelum ia hilang. 
 


Snap 8K yang dipertingkatkan membolehkan anda mengambil gambar yang lebih jernih dari rakaman video 8K anda, jadi anda dapat merakam semua aksi langsung dan mendapatkan gambar yang menonjol setiap kali anda merakam. Walaupun dalam keadaan bergerak pantas atau dalam kondisi bumpy, rakaman anda akan lancar dengan video Super Steady pada 60fps yang lebih baik [[4]. Director's View yang baharu juga membolehkan anda melihat, menukar, dan memilih gambar terbaik untuk menceritakan kisah terbaik anda. Rakam video dengan kamera depan dan belakang sekaligus untuk reaksi masa nyata dengan Vlogger View, dan tinjau atau ubah sudut, zum atau lebar tanpa kehilangan sebarang aksi dengan Live Thumbnails. Sambungkan dengan Galaxy Buds Pro Samsung yang baru [5], anda dapat menangkap suara ambien dan suara anda pada masa yang sama menggunakan rakaman berbilang mikrofon.

Ini bermakna anda boleh menyiapkan Galaxy S21 dalam Mod Video Pro pada tripod dan menggunakan Buds Pro sebagai mikrofon suara anda, jadi anda dapat melangkah jauh dan merakam suara anda, pergerakan dan latar belakang dalam kualiti yang tajam. Dengan kekuatan AI, ciri Single Take [6] yang popular membolehkan anda menangkap pelbagai format gambar dan video dengan satu klik. Ini telah disempurnakan dengan tetapan video pro-gaya baru seperti Highlight Video dan Dynamic Slow-Mo, yang membolehkan anda fokus pada aksi yang paling menarik dalam gambar pegun dan highlight reels.



Kamera gred professional tiga-lensa bertenaga AI Galaxy S21 dan Galaxy S21 + direka untuk masa-masa ketika anda ingin lebih bersungguh-sungguh dan mempunyai kawalan yang lebih kreatif. Sistem kamera secara intuitif membantu anda untuk menilai dan menyesuaikan peranti anda dengan pemandangan anda untuk memastikan anda dapat menangkap persekitaran dengan sempurna. Dalam Mode Potret, kamera bertenaga AI memanfaatkan analisis 3D yang lebih baik yang memisahkan subjek dengan latar belakang dengan lebih tepat. Ini juga membawa pilihan untuk pencahayaan studio maya dan kesan latar belakang AI untuk memastikan subjek muncul dari bingkai. Ia juga berfungsi untuk selfie. Untuk tangkapan jauh sama ada anda sedang berjalan-jalan atau duduk di barisan belakang, Space Zoom yang dinaiktaraf membantu anda mendapatkan gambar yang jelas dan stabil. Zoom Lock yang baru meminimumkan tangan yang bergoyang dan menangkap gambar yang lebih jelas pada zoom 30x pada Galaxy S21 dan Galaxy S21+, dengan memanfaatkan AI untuk mengekalkan titik fokus anda di tengah bingkai. Selain itu, daya pemprosesan yang ditingkatkan bermaksud gambar yang terang, walaupun dalam keadaan yang gelap, sehingga anda dapat mengambil gambar matahari terbenam dan langit yang indah dengan lebih tepat.

Ketersambungan dan Prestasi yang Baik
Samsung komited untuk membantu anda tetap berhubung, dan menjaga keselamatan data anda, dengan cara yang lebih mudah dan diperibadikan. Galaxy S21 memberikan prestasi generasi seterusnya dan menghubungkan anda dengan lancar ke Ekosistem Galaxy untuk memberi anda lebih banyak fleksibiliti, tidak kira apapun rutin anda, jadi anda boleh melakukan apa yang anda inginkan dengan yakin.

Pengguna Galaxy mengemari dan mengharapkan pengalaman yang hebat. Oleh itu, Galaxy S21 menampilkan chipset telefon pintar terkini dan paling maju dalam Galaxy untuk kelajuan yang lebih tinggi, kecekapan tenaga [7], dan keupayaan pengkomputeran canggih untuk menyokong sambungan 5G dan AI pada peranti [8]. Galaxy S21 dilengkapi dengan semua ciri-ciri yang anda perlukan untuk memproses foto, merakam video 8K, bermain permainan video tanpa henti dan membuat klip video yang sempurna. 
 


Kita kini lebih bergantung pada telefon pintar kita lebih daripada sebelumnya, sebab itulah melindungi maklumat sensitif lebih penting daripada sebelumnya. Galaxy S21 dijamin oleh Samsung Knox Vault, platform keselamatan tingkat chipset (SoC) milik Samsung sendiri. Dengan menambahkan memori selamat yang tahan dari gangguan pada pemproses peranti, Samsung Knox Vault membolehkan S21 menambahkan lapisan perlindungan baru.

Galaxy S21 juga memperkenalkan alat baru untuk melindungi dan memantau privasi anda. Anda boleh membuang metadata lokasi dari foto dengan selamat sebelum berkongsi. Dengan fungsi Private Share Galaxy S21 yang baru [9], anda juga dapat mengawal siapa yang mendapat akses ke kandungan yang anda kirim, dan berapa lama ia tersedia - sehingga anda dapat berkongsi kandungan tanpa rasa bimbang.

Galaxy S21 juga direka untuk digunakan dengan peranti Galaxy lain dan dengan SmartThings Find, ia dapat membantu anda mencari peranti Galaxy anda yang serasi dengan lebih cepat dan mudah  walaupun mereka berada di luar talian. Sama ada anda meninggalkan peranti anda di ruangan lain, di bawah tempat duduk kereta anda atau di bandar yang sama atau berbeza, SmartThings Find akan menghantar anda ke lokasi yang betul. Anda kini boleh mencari peranti yang tidak berhubung dengan internet, dengan pencari Samsung Glaxy SmartTag [10] Bluetooth yang baru. Hanya pasangkan SmartTag ke kunci, beg atau bahkan kolar haiwan kesayangan anda dan anda boleh menggunakan SmartThings Find untuk mencari barang atau haiwan kesayangan anda. 
 


Dapatkan specifikasi Galaxy S21 5G dan S21+ 5G anda di sini

[1] Ukuran paparan adalah pepenjuru, dan kawasan yang dapat dilihat sebenarnya kurang kerana sudut bulat dan lubang kamera.
[2] Berbanding dengan skrin 60Hz.
[3] Eye Comfort Shield dilumpuhkan secara lalai, dan mesti dihidupkan dalam Tetapan. SGS, syarikat pensijilan terkemuka di dunia, menganugerahkan Siri Galaxy S21 paparan Sijil Penjagaan Mata berdasarkan kemampuannya untuk mengurangkan kesan cahaya biru secara drastik. Pensijilan ini boleh didapati di www.sgs.com.
[4] Video Super Steady terhad kepada resolusi 1080p.
[5] Dijual secara berasingan.
[6] Single Take merakam gambar dan video sehingga 15 saat.
[7] Berbanding dengan Galaxy S20.
[8] Memerlukan sambungan rangkaian 5G yang optimum, tersedia di pasaran terpilih. Hubungi syarikat telekomunikasi anda untuk lebih lanjut. Kelajuan muat turun dan streaming mungkin berbeza-beza berdasarkan penyedia kandungan, sambungan pelayan dan faktor lain.
[9] Private Share berfungsi antara telefon pintar Galaxy dengan Android P atau lebih baru. Muat turun aplikasi diperlukan untuk menghantar / menerima pautan Private Share.
[10] Dijual secara berasingan.

You May Also Like